Tuesday 2 October 2012

Salam n Morning

Saya dgn ini akan menukar blog ini menjadi diary utk sya menjadi kurus dan lebih sihat. Yup kurus...
Saya berharap saya akan berjaya dan akan mendapat sokongan daripada rakan2 luar sana..
Saya akan menggunakan teknik atkin diet - diet carbo.

Hari ini 3/10/2012...

Tinggi : 175cm
Berat : 111kg

Saya punya ideal berat ialah 75 kg..wow..Over 36kg...
Takpe saya akan cuba sebaik mungkin..

Challenges

6 months to reduce by 20 kg kalo lebih lg bagus kan...3.5kg permonth..xlah susah sgt kan nak achieve..hihi


Today diet

Pagi ni

Mkn telur separuh masak 3 biji plus stitik kicap masin....actually kicap ni tinggi carbohydrate dia..tp xpe sbg permulaan saya amik sikit je...ingat kite boleh amik carbohydrate ttp hanya 20g sehari sahaja

ok lah nak sambung kerja
 tgh hari saya update lg..utk food diary saya..ape nak mkn ye..kbai

No comments:

Post a Comment